.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه‌ریزی نزدیکان احمدی‌نژاد برای سال92

در حالی که اغلب منتقدان دولت نهم معتقدند محمود احمدی‌نژاد به دلیل عملکرد خود به اولین و آخرین رئیس‌جمهور یک دوره‌ای جمهوری اسلامی تبدیل خواهد شد؛ اطرافیان آقای احمدی‌نژاد گویا پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده (1388) را قطعی فرض کرده‌اند و از هم‌اکنون درصدد برنامه‌ریزی برای انتخابات سال 1392 هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شهاب‌نیوز؛ اکثریت نظرسنجی‌هایی که طی ماه‌های اخیر از سوی نهادها یا افراد معتبر انجام شده نشان می‌دهد که میزان محبوبیت سید محمد خاتمی حدود 2 برابر میزان آرای محمود احمدی‌نژاد است. این نظرسنجی‌ها همچنین نشان می‌دهد که طبقه متوسط و شهرنشین جامعه به شدت منتقد رفتارها و رویکردهای آقای احمدی‌نژاد است و به رغم برخی اظهارنظرهای فعالان سیاسی حامی دولت؛ چنین نگرشی به برخی روستاها و مناطق محروم نیز تسری یافته است. در این شرایط و در حالی که انتخابات‌های سه سال اخیر یعنی خبرگان، شوراهای سوم و مجلس هشتم نیز این نتایج را تایید می‌کند، اطرافیان آقای احمدی‌نژاد گویا پیروزی وی را در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده (1388) قطعی فرض کرده‌اند و از هم‌اکنون درصدد برنامه‌ریزی برای انتخابات سال 1392 هستند.

شب گذشته، حجت‌الاسلام محمد ناصر سقای بی‌ريا مشاور رئيس‌جمهور در امور روحانيت در اظهاراتی بی‌سابقه در مسجد «رفعت» قم تاکید کرد که پیروزی آقای احمدی‌نژاد در انتخابات سال آینده قطعی است و اصولگرایان بایستی از هم‌اکنون به فکر انتخابات 1392 باشند.

وی با ارایه یک پیشنهاد عجیب گفت: اصولگرایان در انتخابات سال آینده بايد يک نفر غير از آقای احمدي‌نژاد را نیز در کنار وی نامزد کنند تا مردم او را بشناسند. این کاندیدا البته باید قبل از رای‌گیری به نفع آقای احمدی‌نژاد کنار برود اما در سال 1392 که احمدی‌نژاد نمی‌تواند طبق قانون در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند، کاندیدا شود تا مردم به او رای بدهند.

سقای بی‌ریا افزود: همانند سيد حسن نصرالله که در کنار شهيد عباس موسوي (رهبر سابق حزب‌الله لبنان) بود، ما بايد چنين عملي را انجام دهيم تا همه دشمنان را مايوس کنيم.

مشاور محمود احمدی‌نژاد در امور روحانیت در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: «اينکه بعضي‌ها خيال مي‌کنند اگر 8 سال دوره احمدي‌نژاد تمام شود، اوضاع تغيير خواهد کرد و فردی خواهد آمد که اوضاع را به نفع آنها عوض کند، خيال باطل در سر می‌پرورانند. پس از 8 سال از رياست جمهوري احمدي‌نژاد نيز بايد يک احمدي‌نژاد ديگر کار او را ادامه دهد».

نکته جالب؛ ادبیات مشابه آقای سقاي بی‌ريا با برخی از نزدیکان رئیس‌جمهور در زمینه مسایلی چون «عبور از احمدی‌نژاد» و «طرح دولت وحدت ملی» است. در حالی که برخی از حامیان دولت طی روزهای گذشته، اصولگرایان هوادار عبور از احمدی‌نژاد و تشکیل دولت وحدت ملی را با عباراتی چون «مریض»، «حسود»، «عقده‌ای»، «کینه‌ای» و «بی بند و بار»! هدف حمله قرار داده‌اند؛ سقای بی‌ریا نیز طرح تشکيل دولت وحدت ملی را يک طرح «سخيف» و «فروپاشيده» خواند و تاکید کرد اگر کسی بخواهد به نام اصولگرایی از محمود احمدي‌نژاد عبور کنند، بي‌شک، مردم از او عبور خواهند کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.